Tuesday, January 25, 2011

Matahari dah nak terbenam..

Dah nak petang, baru ada masa nak tengok blog. Apa kes? Mood kemalasan dan kemurungan masih ada. Saki baki 2 3 hari lepas tak habis lagi. BW blog kawan-kawan pun tak sempat. Sangat-sangat tidak sihat. Hmm, apa nak jadi dgn aku nie agaknya. Serius aku penat.. Aku letih.. Hati aku, kecik besar, kecik besar je..




Kalau takut di landa ombak, jangan berumah di tepi pantai.. Ada faham? Cukup aku sorang je lah yang faham.




entry merapu. sila jangan amik hati.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...