Saturday, January 22, 2011

Lagi kes bayi mati tercekik..alfatihah

Sayu hati bila baca metro hari nie kes bayi mati di rumah pengasuh akibat tercekik bubur nasi. Dah la bagi bubur nasi guna botol susu dan ditinggalkan pula dengan bayi-bayi yang lain. Hadoi, budak tengah makan kot, jangan lah tinggal. Even tengah bagi susu pun, duduk la sama. Tak nak cakap lebih-lebih, korang baca je lah kat SINI. Semoga ramai lagi pengasuh termasuk aku mengambil iktibar dari kes-kes yang berlaku. Jangan sekadar tunding jari, tapi ambil sebagai pengajaran dan peringatan juga.






Al-fatihah adik Syazwani dan takziah untuk keluarga mangsa.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...