Saturday, January 8, 2011

Kum..Kum.. Pembalasan......

Hah, ingat tak hari tu ada di tayangkan cerita Assalamualaikum..kum..kum.. kat Astro Ria.. Alah, lakonan Didie Alias, Marsha, Syarifah Shahora tu.. Ahad nie ada sambungan Kum..Kum.. Pembalasan.. Astro Ria jam 10.00 malam, kalau tak silap aku lah.. Aku tak tau lagi nak tengok ke tak sebab clash dengan AJL, then haruslah aku kene tengok kat TV dalam bilik sebabnya suami aku dah cop nak tengok bola.. Makanya macam tak berpeluang je nak tengok.. Tapi takpe, tak perlu risau sebab harus ada repeat kan? hehe..


Didie alias sekarang nie dah dapat watak baru, hantu memanjang..  Assalamualaikum kum kum, kum kum pembalasan dan Pontianak Kg Batu.. yang nie Erra Fazira jadi Pontianak baik.. hanya minum darah lembu sahaja.. Si Didie Alias pula pontianak jahat, haruslah hisap darah manusia.. 
Lawak sungguh bila Erra Fazira yang jelitawan tu jadi pontianak.. Vouge gitu.. Pakai apa pun cantik.. even jadi hantu.. Didie Alias pula, muka memang khusus untuk lawak nie, tapi jadi hantu, aku nak tergelak memanjang... hadoi... 




p/s : suka sama Didie Alias, usaha gigih untuk memajukan diri.. Dulu orang tak berapa pandang usaha dan lakonan dia tapi sekarang sebaliknya.. gud, gud.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...