Sunday, January 23, 2011

Korang tau tak apa benda nie? tolong aku....

Korang tau tak apa benda nie? Aku selalu lalu sini kalau nak pergi rumah mertua dari kajang. Mesti nampak benda nie, bukan satu, bukan dua. Tanya suami aku, dia pun tak tau apa benda. Puas dah aku fikir, masih tak dapat jawapan. Korang tau tak apa namanya, apa fungsinya? Tolong bagitau aku ek. Penat dah dok mikir.. hehehe


benda alah yang macam tulang ikan tu
apa nama dia ek?

6 comments:

cik Ladies said...

tiang ikan paus kot .. haha :)

Deeyaudeen Sabri said...

tmpt sangkut iklan kot kak :)

...mommy jue... said...

ish, besar sangat kot nak sangkut iklan...

...mommy jue... said...

banyak ok.. bukan satu, bukan dua.. tak tau apa dia.. besar...

fizul said...

tu tiang kabel letrik....hahaha....mmg besor gaban la tiang tu....

ruslan abdullah said...

betul..tu tiang kabel elektrik yg br... nk gantikan tiang yg mcm piramid tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...