Sunday, January 9, 2011

Kenapa AJL sebegitu?

Aku rasa malam nie macam tak best je AJL kalau nak di bandingkan dengan tahun-tahun sebelumnya. Pengacara pun macam sedikit 'kaku'. Apakahh??? Yang buat aku ketawa bila part FBI cakap dalam bahasa inggeris. Berjenaka dgn Ally Iskandar. Dari segi persembahan artis yang bertanding pun, macam tak berapa kene dengan emosi aku yang nak menjangkau 27 nie. Zaman dah berubah. Memang tak masuk la dengan jiwa raga aku kecuali ada satu dua lagu yang buat aku sedikit terbuai. Adakah disebabkan AJL yang sedikit hambar ataupun aku yang kepenatan dan tak mampu nak berjiwa seni malam-malam sebegini? Apapun, semoga berjaya kepada semua peserta. Diorang dah buat yang terbaik malam nie. Selebihnya bergantung pada rezeki. 




Teruja dengan persembahan Dato' Siti walaupun ada sedikit semput di situ. Persembahan tetap memukau.

2 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

Beza aa pendapat kita.. hihihi..

...mommy jue... said...

owh, itu tandanya aku yang mengantuk... kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...