Sunday, January 30, 2011

Buat duit dengan Churp-churp.. memang masyuk

Korang nak duit lebih? Siapa tak nak duit lebih kan? Tapi ada cara, kene usaha barulah boleh berjaya. Nuffnang aku tak bergerak-gerak amount nya. Sama macam minggu sebelum. Tak ada rezeki lagi lah tu nak UP lagi income. Cuma yang buat aku sedikit teruja, dengan earning Churp-Churp. Pantas bergerak biarpun 20sen. Lama-lama banyak lah. Tugas korang senang je, iklankan je lah apa yang diorang minta korang promo. Masa nie lah nak asah bakat korang jadi 'salesman' berjaya. Ayat kasi manis. Hehe.. Senang je, tak payah nak buat karangan berjela-jela. Korang ada tweeter? Facebook? Blog? Email? YM? semua boleh dengan churp-churp. Sungguh! Aku tak tipu.. 

Oleh yang demikian, aku nak ajak korang-korang join Churp-churp. Bukan kene bayar pun kan. FREE je.. Hah, click kat Churp-churp.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...