Saturday, January 15, 2011

Eh, betul ke?.. buat pekak je.

Dok tengah asyik BW tadi, tiba-tiba terbaca lah satu entry katanya hari nie ada Sale kat SOGO. Khas untuk pemengang kad Maybank Visa dan juga SOGO Members Card. Tengah-tengah bulan buat sale memang la kecewa kan? huhuhu.. Mujur juga aku dah pindah jauh sikit dari KL, kalau tidak ada jugalah hati nak ke SOGO. Duit tengah kurang nie, jangan nak menggatal masuk tempat yang ada sales, menjerat diri namanya. Dari rumah niat nak cuci mata, sampai kat sana takde maknanya cuci mata tu. Cuci poket sampai kering. Ada je nanti yang korang nak beli, terbeli. Kan?




p/s : dok diam-diam kat rumah sudah ok!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...