Wednesday, January 12, 2011

apa kaitan ulam dengan burung?

Ha, yang nie aku sedikit musykil, apa kaitan ulam-ulam nie dengan burung? Saje-saje la kot letak nama macam tu. Lagi cerita pasal ulam. Kali nie ulam yang ada kaitan dengan burung. Alah, nama je kot. Bukan apa pun.


ulam tenggek burung
aku pernah makan kot
entah, lupa la. nanti nak cari kat pasar
tapi kalau ada pun, mungkin tak berapa minat kot
huhuhu

terung pipit
kan? lagi nama burung
aku pernah kot makan yang nie, biasa orang buat kerabu
ada juga yang masak lemak
dan ada juga celur macam tu je


hehehehe, itu jelah nak cerita.. tak ada apa-apa yang best pun. Kenapa entry hari nie asyik pasal ulam je? Aku ngidaaaammmmm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...