Tuesday, January 11, 2011

Apa ada dengan churchurp?

Dah lama aku terpandang seekor burung biru yang bertenggek kat nuffnang tu, tapi semalam la baru aku sempat 'berkenal-kenalan' dengan tuan empunya diri. Hakikat yang harus diakui, aku tak faham apa fungsi churpchurp nie. Macamana nak guna, macamana nak iklan kan. Haruskah ada 'pembikinan promosi' di blog atau fb? Atau hanya sesuai untuk mereka yang tweet-tweet sahaja? Korang-korang yang dah biasa, boleh tak beri tunjuk ajar? aku tak tau..... sobsob..






p/s : otak nie dah lama tak belajar, tepu la sikit. sedikit kelembapan di situ.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...