Friday, January 14, 2011

Allah selamatkan mama...

Bulan Januari bulan istimewa untuk aku dan family. Nak tahu kenapa? Bulan nie adalah bulan kelahiran aku, anak aku dan juga mak mertua aku. Kami berkongsi bulan yang sama. Best tak? hehe.. 14 Januari, birthday my mother in law, Raja Barizah. Terimalah lagu untuk mama,

Allah selamatkan mama
Allah selamatkan mama
Allah selamatkan Raja Barizah
Allah selamatkan mama..

Selamat Hari Lahir yang ke 63 mama, semoga mama di panjangkan usia
dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik
Semoga ALLAH merahmati mama
 Kami sayanggggg mama

nie lah mak mertua saya.
gambar di cilok dari fb anak buah. bagus kan? ngeh3..


p/s : tahun lepas dah bagi cucu, tahun nie kene tunggu hujung bulan lah baru dapat hadiah. Tahun depan akan diusahakan untuk dapat cucu bulan satu. hehehehe..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...