Sunday, December 5, 2010

Terapi Kaki...

Sekali lagi aku nak cite pasal kaki.. Aku penah cuba terapi guna batu yang selalu ada kat taman tu, ala.. yang pijak-pijak tu.. Memang sesuai la untuk aku yang jenis geli-geli kaki nie.. Mula-mula memang la sakit, tapi dah biasa sakit tu takde la sangat.. Masa aku buat dulu, satu badan terasa panas, kepala  sakit, pendek kata semua tempat sakit la.. yang pasti, malam tu aku tidur dengan lena.. Kalau korang nak tau, setiap bahagian yang sakit kat kaki tu mewakili organ dalaman badan kita.. Ada bahagian-bahagian tertentu..






sumber : google


gambar hiasan
nie la batunya...

Kalau ikutkan gambarajah tu, banyak part yang sakit pada kaki aku.. Kalau buat selalu mungkin ok kot.. Membantu peredaran darah dalam badan..













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...