Wednesday, December 29, 2010

Shuffle yoyo... pameran buku....

Hah, yang nie menarik sikit.. Lepas ke Aquaria, kami ke Pameran buku kanak-kanak di PWTC, hajat memang  nak ke sini, dengan harapan hari akhir dapat beli harga murah.. Ingatkan ramai sangatla orang yang datang tapi tak la se'crowded' mana.. booth-booth pun banyak yang dah simpan barang.. Okeyh, sebelum masuk ke pameran buku, kami rehat sekejap tengok persembahan yoyo.. Ye, mereka main yoyo dengan pelbagai aksi.. 


 senang je diorang main.. kalau aku, belum tentu dapat buat..

sempoi giler... macam tak percaya dia nie champion asia

banyak kali tak dapat sambut, boleh cover line
orang bukan tau pun

yang nie world champion masa kat india baru-baru nie, katanya lah

 muda lagi kan budaknya? dah ada kedai yoyo sendiri tau
harusla anak orang kaya.. tengok saje la dress up macamana kan???

 
penonton yang berapa kerat sangat.. 

ada pertandingan dan adik aku di paksa naik.. sebelah tu di paksa jugakkk

tengok tu, memang suka sangat la main yoyo..
tak sia-sia naik pentas, sebab dapat bawa balik hadiah dari Petrosains..

Hah, budak-budak nie di arahkan buat gaya bebas sambil main yoyo dalam masa 30 saat.. tak kisah la korang nak baling macamana janji kreatif.. Adik aku pulak, main sambil shuffle.. Boleh je gitu kan? Hadoi.. sabar je lah.... 

Oleh sebab masa banyak terbuang dengan 'yoyo' Oo nie, maka tak dapat la nak tinjau-tinjau lebih dekat lagi booth-booth kat sana... Cuma sempat rembat beberapa buah buku.. Buku latihan untuk Aiman, hadiah untuk ayien, buku untuk amal khalisah dan sudah tentu buku resepi untuk aku.. Harus lah kan? Sekali sekala beli buku apa salahnya.. 







1 comment:

Lovely Bella said...

dulu mase muda2 suke aa men yoyo.. blajar gak bebrp skill

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...