Wednesday, December 1, 2010

Senyum sampai ke telinga kan?

Ha... Baru la muka korang berseri kan? Kalau tak macam ayam berak kapur jek.. hehe.. Jangan marah haaa.. Pagi terasa indah je kan? Tido malam tadi harus la tak berapa nak lena.. Asyik dok fikir ada ke takde, masuk ke tak.. kan?? Jangan tipu makcikkk... 


Tahniah la pada kakitangan kerajaan yang dapat duit RM500 tuh.. Beringat-ingatla yek dalam berbelanja, anak-anak nak skolah tak lama lagi.. Jalan joli katak sangat... Bolehla lepas nie g MAHA borong apa yang patut, dekat je kan dengan Putrajaya.. Boleh ngulor sama.. ye tak? Macam tak biasa....


ceria je korang kan? seceria cuaca ari nie...



agak-agaknya dalam bank account aku ada dak RM500.. kot-kot la ada wang ehsan untuk surirumah macam aku nie ha... 

4 comments:

SyaAz said...

ha a la...
harap2 la lam akaun kiter pon ada rm500 tu kan? hehehe

habuan wat suri rumah tangga...

...mommy jue... said...

single income macam kita lagi la kesiankan? sobsob..

SyaAz said...

tu la pasal...
sian mr hubby kna pulun sorg2. tmbh2 plak kje sndiri... lg la.

~huhu mmg kesian kat kiter. tp rasanya lg kesian kat mak2 ibu2 yg bkerja, sbb terlepas nak bg bf kat anak2, terlepas nak tgk anak2 mmbesar. hehe (iyer ker)

...mommy jue... said...

peluang nak tengok anak membesar depan mata nie bukan senang nak dapat kan? pengalaman jaga anak sendiri tu, bernilai sangat2.. dapat jaga dengan tangan sendiri, suap dia makan, bagi susu dari badan sendiri.. tak tergambar camne perasaan.. semua masalah hilang.. duit tak boleh beli kasih sayang dan masa untuk anak kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...