Sunday, December 26, 2010

Saya sangat seronok.....habisla....

Sungguh teruja.. Lama dah mengidam akhirnya dapat juga.. Bakal menikmati saat-saat indah hari ini.. Janji bakal tertunai oleh encik suami.. Hari nie, mau ke aquaria.. Awal-awal lagi budak-budak nie dah bangun, sungguh bersemangat.. Memang dok menghitung hari nak ke sana.. Aku lebih-lebih excited!! Dah lama nak pergi, tapi hari nie baru dapat.. huhuhu.. kira oklah kan? dari tak dapat langsung.. Terima kasih abang tunaikan hasrat isterimu nie.. muax3....







here we come.....!!!!!

1 comment:

Zuran said...

bestnyer....yang suami zuran lak janji ngan anak2 nak bwk g zoo pun tak leh bawak2 lagi...asyik sibuk jer..tp ni final promise bln depan akan bawak..we'll see hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...