Saturday, December 18, 2010

Sampai hati abang menduakan sayang...kisah benarrr.. mimpi je kot part 2

INI KISAH BENAR YANG TERJADI PADA AKU SEMINGGU SELEPAS KAHWIN.. DUGAAN NIE BEB!!! Sungguh, aku tak tipu.....




"Baru je kawin, U dah curang.. Depan mata I pulak tu.. Sampai hati U tanggalkan cincin kawin kita n bagi pada dia.. I tau U memang tak boleh lupakan dia.. U memang nak dia, bukan I.. Kenapa U kawin dengan I? U saje nak permainkan I kan? Perempuan tu pun satu, dah tau laki orang jangan la kacau.. Tak ada lelaki lain ke nak ganggu? Suami aku jugak yang kau nak.. Aku menyampah dengan kau tau tak!!!! 
U pilih antara I atau perempuan tu.. I tak kisah, apa nak jadi pun jadi lah.. I tekad!!!! Buat apa I hidup dengan orang yang tak cintakan sayang? Abang pergilah pada dia, pujaan hati U tu... sob3.. Kenapa U diam?? Kenapa U membisu?? Jawablah!!!!" -nie seme dialog yang keluar dari mulut aku.. aku ingat wehhhh
*
*
*
*
*
*
*
*
dengan lemah suami aku menjawab...

"Nie apa pulak siap nangis-nangis, pukul-pukul I nie? Hmm, malas I nak jawab.. yang U buat lawak pagi-pagi nie kenapa? Apa U mimpi sampai nangis-nangis marah I nie? Sayang jugakk U dekat I kan?....hahahaha....





Hah, MIMPI je kotttt...Aku dengan muka yang tebal 14 inci, malu giler tak tau mana nak sorok muka... Dah la baru kawin, dah kantoi satu perangai buruk.. huhuhuhu... Tersengehhhh je lahhh....
























No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...