Thursday, December 16, 2010

Rozita che wan bertudung?

Fenomena zaman sekarang, tudung-tudung semuanya nama-nama artis.. Kalau dulu, femes dengan tudung wardina yang lilit-lilit tu.. Lepas tu tudung ekin la pulak kan.. Ada la tudung bawal datuk K, tudung CT, yuna, dan sekarang femes tudung rozita che wan.. Ala, tudung rozita che wan yang ala-ala tudung terbalik tu..macam-macam warna.. pegi la mana-mana mesti ada yang pakai tudung camtu..


Bagus jugak artis nie, pakai tudung hanya dalam lakonan, dan mencetuskan satu fenomena pada penonton-penonton.. Makin ramai yang bertudung, yang majoriti bertudung hanya kerana fesyen.. Apa yang artis pakai, mesti jadi ikutan sekeliling.. 




sumber : google

dalam cerita Aku Terima Nikahnya...
agaknya kalau rozita che wan pakai tudung warna pink tu, 
ramai tak yang akan ikut?

ok apa kalau dia bertudung? lagi cantik..






p/s : nak tunggu masa dan ketika Rozita Che Wan benar-benar bertudung....

2 comments:

mrs_zura said...

dia xsedia lg nk tggl skirt paras peha n baju xde lengan hehe

(One) SiTi* said...

a'a..kerana fesyen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...