Friday, December 10, 2010

Puan bunga, oh puan bunga....

Ngeh3.. Entry untuk tuan empunya blog ini http://lieroseqiemi.blogspot.com

Kalau korang nak tau, dia nie schoolmate aku masa kat TECHSAS..
Ye, kami sekolah teknik..
Tapi dia boleh tak cam aku..
Punya la selalu dok komen kat blog aku kan..

nie komennya

LiErOSe~QiEmi said...

mommy jue: jue, ko pecaye tak yg aku baru tau ko ni jue, dak teksas.. hahahahaahahahahha.. tadi aku buka fb pastu aku tgk eh budak blog ni, .. pastu aku tgk gambo ko.. larrrrrr kawan sekolah aku rupenye.. tu la ko dh cabi skit so aku tak perasan tu koo.. aduiii per laa aku ni

aku tak gi reunion tu sebab balik kampung rasenye.. lupe..

Ye jugak kot, aku kan dah gemukss.. camne orang nak cam.. ye kann??
ngeh, ngeh, ngeh.......





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...