Tuesday, December 14, 2010

Perokok yang menyusahkan... hanginnn sungguh...

Aku memang tak boleh sket dengan orang yang merokok nieh.. Alhamdulillah suami dah berhenti merokok sejak-sejak kawin.. Kalau dia hisap belakang aku ke, curi-curi hisap ke tu antara dia dengan Tuhan.. Makcik malas nak fikir.. Boleh jadi gaduh... Sungguh!!


Nie aku memang bengang giler dengan perokok yang tak reti bahasa.. Orang atas rumah aku nie memang bikin panassss hati aku.. Aku nie jadi kuli buang putung rokok yang dia campakkan dari balkoni rumahnya.. Dan ye, jatuh la kat balkoni rumah aku.. Jadi satu keje aku kene kutip, kene sapu putung-putung rokok kepunyaan cha ya nun alif nie.. Bukan tu je, tisu, habuk pensil lepas yang asah tu, macam-macam lagi la dia dok baling dan kene kat rumah aku.. Takde pulak korang nak balik duit ke, jongkong emas ke kan?


Hish, cite lama-lama pasal dia nie memang lerrr sakit ati.. Tapi nak buat camne, telan jelah.. Adat la berjiran dan duduk apartment.. Kecoh-kecoh nanti jadi isu plak.. Aku takuttt....





agak-agak boleh tak aku hantar surat kat jiran aku bgtau benda nie?
tapi nanti sahih-sahih dia tau aku kan???



p/s : aku tengah sabar nie...... =)

2 comments:

Finaz Jaafar said...

hmmm..sy pn kurg brkenan dgn perokok sbb mnyesakkan dada n otak..hee~
tapi xleyh nk kata pe la kot dpt asben mrokok lak kang tensen jeh..hoho

a big girl. . . . . said...

tiba-tiba teruja nak tau..
cmana suami mommy bleh berenti rkok tu?
dia buat apa?
bleh diapply ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...