Friday, December 10, 2010

penyibuk & pembuli tegar..

Nie la dia budaknye
Sibuk mengacau paksu main PS2
Apa yang orang buat, dia nak buat sama..
Mulut pun dah riuh semula
Itu tandanya si kecik nie sudah sihat 
dan aku
Harus la senang ati..
Sebab tu entry sangat banyak untuk harinie... ngeh2


budak zmn skrg mcm nie lah... zaman aku dulu x jumpa benda nie..
jakun la sket kn? makcik org kampung...

Adik aku : Along, dekman main asyik kalah je..
Aku : Weh, takde sape main terus pandai n menang.. Nak berjaya bukan mudah, kenela rajin usaha...

Dia nie main asyik kalah.. Belum penah main benda nie, rumah aku takde seme nie.. Kalau ada, memang tak belajar la jawabnya, ngadap PS2.. boleh sakit jantung mak aku nanti bising kat budak nie....



1 comment:

atien_abErn said...

biasa laa tu kan .. budak2 .. hahah ..
salam kenal .. i follow .. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...