Wednesday, December 8, 2010

Nak Hadiah tak? Senang je..

Korang yang mana boring-boring tu, meh la join 1st GA yang kawan aku buat.. Senang je contestnya.. Kira duit syilling.. Duit 50sen katanya.. Aku dah teka dah jumlah duit tu bape, korang cuba la plak.. Kalau nak join, masuk la sini... http://shahzurahabib.blogspot.com



Nie la tabungnya..
korang teka la bape banyak duit dalam tu
pastu korang letak jawapan kat http://shahzurahabib.blogspot.com/
Syarat-syarat penyertaan, klu seme ada dia bagi..
Korang join tau, jangan tak join!!
Mana la tau rezeki korang kot...
hehehe..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...