Friday, December 3, 2010

Mood balik kampung..

Basuh baju : DONE
Kemas dapur : DONE
Kek coklat : DONE
Kemas baju : NOT YET
Kemas rumah : NOT YET

Apa kes aku buat bising pagi-pagi camnie?
Kek coklat lagi? Tak jemu ke?

Makcik nak balik kampung leeee...
Mana lagi, Kuantan la..
Sejak-sejak kawin dengan orang KL nie
makcik terus ada kampung.. hehehe..
Lama dah tak balik, rindu kat family kat sana..

Mood nak balik kampung menjadi-jadi...
Serba serbi buat tak kene, menghitung hari je nak balik
Harus la seronok kan? Nak bawa anak jumpa atok ngan nenek
 (mak ngan ayah aku le)
Dapat balik kejap jek.. Ahad dah nak balik KL semula
Yang pasti kali nie balik bawa adik sama
Cuti sekolah kan..
Seronok la budak tu nanti...

Suami ngan anak, dah tido..
Aku je masih terkebil-kebil
Biasala tuh, dah nama pompuan..
Banyak benda nak kene buat..
Tongkat mata la makcik....

Jom ikut makcik balik kampung..
Boleh makan ikan bakar kat Tanjung Lumpur
Boleh makan sotong tepung, sata, kepok..
ngeh3, telan air liur malam-malam camnie..

gambar hiasan









3 comments:

mrs_zura said...

aiikk bkn resdung ke? leh mkn ke benda yg diidam tuh:p

LiErOSe~QiEmi said...

kuantan kat ner??? bunga kat sungai karang pantai.. bestnye makan sata.. nyum.. rase mcm nak balik kg sekarang jugak hihihi

...mommy jue... said...

zura : huhuhu.. resdung pun resdung la.. bukan senang nak dapat makan nieh... kekeke
bunga : kuantan kat IM la.. tak blik ktn ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...