Friday, December 17, 2010

Memerah keringat masak nasi ayam

Dari pagi tadi duduk kat dapur, baru sekarang dapat rehat.. Mengemas dapur, basuh apa yang patut dan masak.. Menu hari ini agak istimewa, request dari suami tersayang, Nasi Ayam.. Aku memang la tak pandai sangat masak-masak nie.. Resepi nie pun bila tengok mak mertua masak dan haruslah kan jadi kegemaran suami aku.. Memandangkan adik-adik aku pun suka so, aku pun merajinkanlah diri untuk masak nasi ayam..




tadaaaaa, simple je.. nasi ayam orang tak rajin ke dapur, camnielah...


p/s : mau bersantap dengan adik-adik yang sabar menunggu dari pagi tadi...



3 comments:

mr_mrs mikko said...

alaa..
mst sedap tu!

azie said...

sedapye nasi ayam mommy jue nk sikit hehe :)

azie said...

Sedapnya nasi ayam mommy jue nk skit hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...