Wednesday, December 15, 2010

Melupakan BE buat sementara...

Semenjak dua nie aku tak kisah sangat isu BE.. Kalau ada rezeki adalah.. Malas nak fikir-fikir sangat.. Lagipun adik-adik aku ada kat sini, tumpuan pada mereka.. BE boleh dapat bila-bila kalau diizin Allah, tapi pengalaman macam nie dengan adik-adik tak selalu dapat.. 

Blogwalking? Adala jugak aku menjengah kawan-kawan tapi tak seramai dulu... Soal traffic, memang jatuh merundum.. Buat masa nie aku banyak menjengah jobstreet, bukan untuk aku tapi untuk suami.. Aku kan setiausaha dia... ngeh3..

Mencari yang lebih baik untuk keluarga, anak pun makin besar.. Banyak nak pakai duit.. Masa kejap je berlalu, kot-kot la nanti dia dapat adik lagi.. Bertambah-tambahla perbelanjaan isi rumah.. dan aku, tetap teruskan misi mencari kerja yang sesuai untuk suami.. Sabar dan tetap bersabar.. Usaha, terus berusaha.. InsyaAllah ada rezeki tak ke mana.. Kalau tak, ada la hikmahnya..  Ye dakk??


p/s : kalau perlu merantau ke ceruk pendalaman pun takpe, aku sanggup ikut.. jika itu menjimatkan..........


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...