Friday, December 24, 2010

Malam jumaat... perlu ke macam nie?

Dari petang tadi tak berhenti menguap je
Mata susah nak celik
Badan lesu, penat sangat-sangat
Kerja rumah, tergendala sedikit
Dek kerana badan yang kurang sihat

10.30pm, awal-awal dah hambat adik-adik masuk tidur
Anak pun sama.. Suami apatah lagi
Khamis malam jumaat? Lupakan sahaja
Aku bercuti
Haaah, fikir apa haa?? 
kekekekeke... takde double meaning okey..

Sedang elok-elok golek-golek
Amik feel peluk bantal
Tutup je mata, terus tak boleh tidur
Apa kes?? Tadi mengantuk segala bagai
Tak menyempat-nyempat nak cari bantal
Hadoi, apa macam?

On laptop, baca entry-entry
Mata masih tak mengantuk
Kejap lagi ADAMAYA
tak puas-puas tengok kan?
hehehehe..
itu la sebab nya kot mata tak terpejam..

tv, tv.. godaan sungguh....



p/s : hmm, blog saya, saya punya suka lah nak cerita apa pun.. Kalau tak suka, sila tutup mata... okeyh? Lalalalala....~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...