Sunday, December 5, 2010

Kat KL takde macam nie...

Hidung dah bersin banyak kali.. Nak pegi bilik air pun fikir sepuluh kali, apatah lagi nak sentuh air.. Sejukk woo.. Since sampai kuantan dari semalam rasanya takde lagi aku tengok jalan kering.. Hujan memanjang.. Alhamdulillah hujan rahmat.. Seronok la aku kan, duduk rumah, minum air panas memanjang.. Nafsu nak makan ABC terus hilang.. Tak sanggup makcik nak menelan ais sejuk-sejuk camnie.. Boleh beku kat situ.. Tapi time-time hujan camnie, susah plak aku nak tido.. Mata dah mengantuk.. Sejuk sangat kot.. Dah lama tak tido aircond, dah biasa tido dalam keadaan tak berapa sejuk sangat, tiba-tiba cuaca berubah.. Hmm, payah jugak.. Suami ngan anak dah lama lena.. Aku jek terkebil-kebil.. Camne nak main snow camnie? Sakai betul makcik.. 




p/s : perut naik kembung seharian minum teh o panas jek..

1 comment:

ken said...

hujan is nice.. but too lebat then not nice. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...