Monday, December 20, 2010

Jangan masuk dapur kalau badan tak sihat...

Kalau sakit, buat cara sakit.. Jangan nak rajinkan diri... Ye, aku le tu.. Suami aku selalu bising, sakit ke tak ke bukan boleh duduk diam.. Ada je benda nak buat.. Habis tu kalau aku tak buat, siapa lagi nak buat???

Kali nie aku harus akui kebenaran nasihat otai.. Nak masak, hati kene tenang, kene relaks, badan nak sihat, kalau tak semua benda tak menjadi.. Memang benarrr!!!! 

Aku tak berapa sihat, badan lemah sangat.. Memang memerlukan rehat yang cukup tapi dek kerana DEGIL, nak siapkan kerja, sudahnya masalah berganda.. Masak kek tak berapa menjadi, entah berapa banyak sukatan yang aku masuk pun aku tak ingat.. LOST... dapur kucar kacir...

Aku tak boleh fikir lagi.. cukuplah sampai kat sini.... aku letih... Esok dan lusa? lagi meletihkan.....




2 comments:

Hantu Ulam said...

huhu..betul tu Junn, kite ni isteri merangkap juga emak kpd anak kt ni, mmg xleh duk diam. Sakit cmner pun kt ttp nak buat kerja. Kalo kt x buat mmg xder sape la nak buat.so sudahnye even sakit teruk camner pun kt ttp masak, kemas rumah n bsh kain sume kan. hoho

Semoga Cepat Sihat...

LiErOSe~QiEmi said...

ko nii.. klu tak sehat, rehat laa jgn la paksa badan tu.. klu sakit lagi laaa sape nak uruskan rumahtangga.. sila jaga kesihatan anda..

sekian nasihat dari doktor bedah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...