Thursday, December 16, 2010

Hotel bawah laut

Kalau korang rasa nak rasa macamana kehidupan 'ikan duyung', bolehla duduk kat hotel nie.. Bilik ala-ala aquaria nie, memang best la kan.. Namun pada aku, tak sesuai la untuk mereka yang nak ber'ehem-ehem' tu.. Kot-kot la ada yang menyelam masa tu, tak pasal-pasal tengok 'wayang free'...


aku teruja..

http://thelhopolaliebe.files.wordpress.com/2009/04/oooo.jpg

Aku tak pastu sama ada dah siap atau belum tapi semuanya di Dubai.. 
Dubai akan membangun hotel di dalam air dengan kedalaman sekitar 20 meter dengan nama Hydropolis dan akan mempunyai 220 bilik tidur yang berbentuk seperti gelembung. Pada bahagian dasar akan dibina satu terowong panjang yang berukuran 515 meter, bagi memudahkan para pengunjung menikmati keindahan dasar laut dengan menaiki kenderaan automatik.


Aku tak tau la berapa bayaran penginapan kat sini.. Hmm, memang tak mampu.. Gigit jari je la..

p/s : takpe la nokkks, mak berkampung kat aquaria klcc je la nanti.. duduk la situ sampai puas tengok ikan...


sumber : google....

2 comments:

KizZ said...

hehe..nanged ur post..beshnya dapat lepak sini ek..skali pun jadi lah..tapi bayar sewa bilik dia kompem makan 1k or more punya..

jom sini,
www.kizgarden.blogspot.com

(One) SiTi* said...

wah!
canggih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...