Sunday, December 5, 2010

Fish gigit kaki...

Korang pernah buat Fish Spa tak? Apa rasa ek masa buat tu? Aku nie teringin la jugak nak buat benda-benda camnie tapi tu lah, rasa takut tu ada.. Bukan takut apa, aku takut geli.. Nanti orang sibuk-sibuk bagi ikan makan kulit kaki, aku dok tergelak-gelak kat situ.. Urut kaki pun aku hampir pengsan, nie kan pula nak bagi ikan yang kecik-kecik tu gigit kaki aku.. 



Antara fungsi & kebaikan Fish Spa ini adalah :-
1. Dapat menghindarkan kulit mati, bakteria & melambatkan proses penuaan.
2. Membantu tidak dapat tidur nyenyak & meningkatkan peredaran darah.
3. Menyembuh beberapa penyakit kaki seperti kaki busuk, kulit yg sensitif @ gatal.
4. Merawat & menjaga kulit supaya lebih sihat & berseri.
5. Ekologik & semulajadi.
6. Selamat & tiada kesan sampingan.


gambar hiasan



Agak-agaknya kalau aku beli ikan nie, letak kat rumah ok tak? 

1 comment:

mrs_zura said...

aku buat kt jusco equine...mmg geli masa dia mla2 serang kaki kita tu tapi lama2 rasa syok...siap je 10 minit mmg kau rasa kaki kau bersih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...