Saturday, December 18, 2010

Entah apa yang tak kena..m.i.l in the house..!!!

Malam tadi, gigih aku bw rumah blogger yang lain.. Sungguh semangat menyiapkan satu entry.. Jiwa tengah membara.. Idea habis dicurahkan.. Laju je jari menaip.. Tup,tup.. Sampai masa nak save, tak boleh.. nak post entry lagi lah nye.. Sudahnya... Entry yang aku dok taip dengan penuh perasaan, lesap macam tu je.. Huh, shut down terus lappy.. Tarik selimut & tido.... Memang tak kasi aku online malam-malam buta la tu


My mother in law in the house..ngeh3.. Semalam jamu mertua dengan nasi ayam.. Pagi nie awal-awal lagi aku dah bangun siapkan bihun goreng untuk sarapan. Mak mertua aku tido sini malam tadi sebab hari nie mama ada kelas memasak kat Semenyih.. Alah, mak mertua aku orang sini, Pandan Indah mari maaa... Bukan jauh pun.. Seronok bila mertua datang rumah nie... hehehe.. 






p/s :saya bukan buat-buat rajin nak pikat mertua, sememangnya saya rajin ke dapur.. tak caya? tanya la suami saya.... kan abang kan??? memikirkan menu untuk tengahari nie....... hmmmm?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...