Saturday, December 11, 2010

Emosi kurang stabil..

Emosi terganggu..
Mungkin disebabkan hormon yang terganggu jugak..
Aku malas nak layan siapa-siapa buat masa nie..
Anak? family? itu harus la..
tidakla aku sekejam itu membawa emosi bersama..
Ye, aku sentap!! Sentap dengan manusia..
Ye, aku jahat!! Aku yang buruk perangai..
Yang buruk-buruk semua aku..
Kau? Baik budi pekerti..
Insan contoh.. boleh jadi tokoh maal hijrah la sangatttt
Sebaliknya aku? Hanya layak ko keji, ko hina
Memang itu yang ko suka kan?
Memang itu yang buat ko bahagia giler
Tak habis-habis nak dengki..
Ikut ko lah..

Bukan ko yang bagi aku makan pun..
Bukan ko yang bayarkan zakat aku..
Bukan ko yang bagi nafkah kat aku..
Selagi ko boleh canang, ko canang..
Takpe, aku DAH maafkan ko dunia akhirat..

Owh, aku lupa nak bgtau sape ko..
Tapi, rasanya aku tak sekeji itu nak malukan ko..
Cukupla ko sendiri yang tau ko tu sape..
Kalau ko terasa, maka ko lah orangnya..
dan aku tau.. ko pasti akan terasa..
Kan???



Pecah kaca pecah gelas,
sudah baca, lu pikir la sendiri..
boleh gitu?




ikhlas dari,
makcik yang tengah emosi sangat nie...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...