Tuesday, December 28, 2010

disebabkan mereka, aku tak lalu nak makan ikan....

aku tak ingat apa nama ikan nie
kalau tak silap orang tu panggil Yu Pasir

hah, ini aku tak pasti.. spesis yu jugak kot

 yang nie harusla aku tau kan.
Belangkas, yang aku ngidam dulu


 main kejar-kejar yek..

 serius aku seram tengok keadaan air dan ikan nie
besar dari anak aku

hidup rupanya ikan nie, ingatkan replika je
dah tua nampak gayanya



 sedara mara si Paul... menyorok ye, takut orang minta ramalam 
siapa menang piala suzuki..


 finding nemo







kalau aku jatuh nie sure kene ngapppp

katanya ini ikan selar kuning...



Harap maaf, kualiti gambar kurang baik sebab saya menggunakan kamera cap ayam, bukan DSLR.. Mak cik tak mampu dekkkkk....

p/s : setengah hari tengok ikan, malamnya ke pasar borong selangor, aku tak lalu nak beli ikan... mungkin tidak memakan ikan untuk sementara nie kot....



ikan-ikan nie 20% lebih kecil dari saiz sebenar.. 

1 comment:

Budak Botak said...

he3, knapa mommy? kesian ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...