Thursday, December 16, 2010

Andai masa bisa di hentikan......

Nie tengok muka adik-adik aku, bila tengok tarikh pada kalendar, tak lama je lagi dah nak hantar diorang balik kuantan.. dan yup, air mata nie gugur lagi.. Bila diorang balik nanti, mesti rumah nie sunyi.. Sape aku nak sakat? Aku suka keadaan sekarang.. sobsob.. Cuma ada anak aku dan ayien je la waktu siang.. Tu la buat peneman aku..







Aku tau diorang sangat seronok.. Makan pun berselera.. Bukan mudah nak dapat peluang macam nie, luangkan masa dengan family.. 




Along sayang adik-adik along......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...