Wednesday, December 15, 2010

Aku, prosperity burger dan pantang....

Aku bersalin January lepas.. Di sebabkan anak aku masuk NICU, jadinya aku terpaksalah ketepikan soal pantang.. Orang kata, dalam pantang tak boleh banyak jalan tapi aku operation dan doktor nasihatkan aku supaya banyak jalan..  Teringat nasihat nenek aku, dalam pantang kene banyak makan lada hitam.. Kasi buang angin dalam badan.. Dan ye, aku ikut nasihat tu...




Hehehehehe...

Kan ada lada hitam tu... ngeh3.. Disebabkan McDonald tu depan Hospital Ampang je, maka aku ke sanalah untuk menikmati Prosperity Burger nie.. Bukan selalu tau aku makan, sekali je.......

p/s : tekak nie terasa nak makan prosperity burger.. Tunggu lah balik kuantan nanti, makan kat mcD TC.. kot-kot la ada buaya yang sesat lagi ke kan....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...