Thursday, December 23, 2010

Air barbican...

*google*

Korang penah minum air nie? Aku mula-mula memang tak penah tau pun kewujudan air nie.. Sehinggalah satu ketika dating dengan suami kat restoran arab.. Biasalah, aku sedikit jakun dengan makanan arab nie.. Masa tu tengah bercintan cintun lagi, dia pulak baru je balik dari jeddah, so tekak tu tekak arab lagi.. Mula-mula minum air nie, rasa macam nak tersembur je.. Gas agak kuat, kembang hidung aku yang sedia kembang.. Nak minum selalu memang tak boleh la, sekali sekala mungkin ok.. dan aku rasa, aku bukan penggemar air nie.. Biarlah aku teguk air masak semata pun takpe..




p/s : rindu nak makan nasi mandhi.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...