Friday, December 24, 2010

adamaya lagi?

Hujan pulak petang nie, seronok betul melayan mata.. kononnya nak tidurkan anak, dengan aku sama turut lena.. Bagus kan? hehehe... Tadi sebelum tidur, melayan adamaya.. Feel-feel petang jumaat.. Layan perasaan.. Bukan tak pernah tengok cerita tu tapi nak juga tengok sekali lagi.. Hmm.. Bukan mudah makcik nak layan cerita melayu nie apatah lagi drama bersiri.. Kalau tak kene dek jiwa, takde maknanya nak layan.. Baru tengok episod 10, banyak lagi nak tengok nie.. Silap-silap boleh tidur depan lappy... untung maya dapat suami baik macam adam.. kesian adam sebab ada isteri macam maya.. biarpun kene kahwin paksa, hukum tetap hukum.. jangan menggatal nak curang.. MENDOSA.... minta jauh dari semua hasutan syaitaaan..... (ada lagi tak skandal lama yang tak sempat nak putus? ngeh3....)












p/s : ada repeat show kat tv3 jam 12.30am setiap rabu & khamis kalau tak silap.... 

1 comment:

nqr said...

and adam tu hensem kottt...ko tak suka laki ensem ke maya oiiii??!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...