Wednesday, December 8, 2010

2 beradik yang kene kidnap..

Berjaya jugak aku bawa lari 2 budak nie.. Hehehe.. Bukan mudah nak pujuk adik aku yang downsyndrom nie.. Selalu nak berkepit dengan mak je, pujuk punya pujuk akhirnya berjaya jugak.. yang memberi reaksi terkejut, harusla parents aku kan? hehe.. bagi peluang la kat mama n papa berbulan madu.. Sepanjang perjalanan, dua beradik nie memang tak duduk diam, si adiknye memang jenis ala-ala ulat beluncas, sibuk tnya bila nak sampai sedangkan baru je gerak.. Yang kakak plak, tak sabar nak naik keretapi.. Seronok betul aku tengok diorang.. yang paling seronok harusla anak aku.. Mak teh n Paksu ikut sama!! Yeay!!!


Aiman dan Yani
(Paksu n mak teh)
Aiman nie memang 'berangin' sket.. anak bongsu..
ada la benda dia tak puas hati tu...

Parkson ECM.. suka sangat dapat jalan-jalan..

Sebulan korang kat sini, nasibla dik.. Ikutla kemana Along bawa jalan-jalan nanti.. Harus la korang seronok kan? hehehe.. Aku kan KAKAK, si pembuli tegarrr!!! Muahahahaha....




2 comments:

~ yus ~ said...

Seorang kakak yang baik dan prihatin Mommy Jue ni sebenarnya...

...mommy jue... said...

hehe... kembang jap nieh.. hehe..cuti skolah kan, kesian plak diorang tak ke mana-mana....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...