Friday, November 26, 2010

Tempat urut yang kompem selamat..

Rasa sakit-sakit badan? Gatai nak urut? Meh pgi sini.. Senang je nak cari, kalau tak silap aku kebanyakan tempat ada.. Murah pun murah.. Jangan risau la, takde sape nak tangkap ko sedang urut.. Takkan masuk 999 nye.. Betul.. Aku serius nieh.. 


Gintell okeyh, bukan gentel...

siapkan je la duit kecik..

Masukkan duit nanti tau la kerusi tu nak urut ko camne..
Rasanya kalau aku confem tido sampai petang..
Siap sedia je la tabung kat sebelah.. 
Singgit = 3 minit, umpama geli-geli jek.. kekeke...

Sabtu nie mau ke Midvalley, agak2nya ada tak benda alah nie? Nak cubalah..

3 comments:

hasrul hassan said...

Salam ...
saya sdah agak ... tapi tak best la .. len macam .. kerasss je :P hehehee...

http://hasrulhassan.blogspot.com

LiErOSe~QiEmi said...

penah try.. ermnn tak berkesan kot tuk bunga.. mak bidan urut gak yg terase hihi.. yg ni rase geli2 je gitu..tapi hubby suke guna kusi urut ni huhu

...mommy jue... said...

Hasrul : haha, kerusi yang urut, memang la kerass...

Bunga : sya pun tak cuba lagi sebenarnya.. tengok je selama nie..hehe.. tapi rasanya stkat geli2 je kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...