Monday, November 29, 2010

Tajuk tak menyengat.. Gambar yang menyengat.. OKU int part 2

Gambar-gambar sepanjang pertandingan.. Harusla gambar adik aku yang banyak.. hehe..


 my sis, yani...

mak teh dan amal khalisah

 gambar atas : kakak dengan nabil
gambar bawah : kakak dengan budin

dapat saguhati, yg kurus kering tu kump xoxo..
ntah, aku tak penah dengar pun

yang baju merah hitam tu, cikgu-cikgu
aka tulang belakang budak2 nie
yang lelaki baju hitam putih, diala yang ajar budak2 nie menari

 makcik Ani dengan anak-anak
mereka adalah adik beradik
yang baju purple tuh, lagi tua dari aku

adik aku kata, budin nie bf dia..
hah, tengok tu.. pegang tangan lagi

 cinta tiga segi katanya... hehe

pandai jugak budak-budak nie posing..
yang lelaki baju purple tuh, nama dia sopi..
aku dok nyakat dia lah sepanjang pertandingan
suka yekk.... kehkeh..


Sekejap sangat dengan diorang, tak puas rasanya..
Ada kelapangan nak jumpa diorang lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...