Monday, November 22, 2010

Sudah jatuh ditimpa tangga....

Baru pukul 4.35am?? Apa kes aku terbangun pagi-pagi macam nie? Mata sangat mengantuk bagaikan di gam tapi aku tak boleh nak tido.. Biasanya macam nie la aku, sekali dah terbangun memang susah nak tido semula.. Korang sama tak? Ke aku je yang macam nie?


Actually, aku tak dapat nak tido bukan sebab apa.. Banyak sangat penyakit datang.. Dengan ekzema yang sedang menggeget kulit-kulit aku nieh, perut plak asyik dok meragam dari malam tadi, dan... AKU JATUH BILIK AIR... muahahaha.. Sakit weyh!! Aku tak tipu.. Kaki kanan nie bisa bukan main.. Jalan dah macam siput.. Nak kata terseliuh memang tak la.. Tapi sakit!!


Orang kata sakit itu penghapus dosa.. Kene redha atas apa yang Allah bagi.. Banyak dosa aku nieh.. Sabar, sabar.. Ini semua dugaan.......







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...