Sunday, November 14, 2010

sape tau camera jenis apa yang best?

Aku suka amik gambar, tak kira la pegi mana-mana pun gedik nak bergambar.. Yang jadi mangsa sudah tentulah suami aku.. Diala yang kene amikkan gambar.. Oleh sebab camera tak berapa nak bagus, potong minat aku nak amik gambar.. Bukan apa, amik gambar utk diri sendiri, kenang-kenangan nak tengok masa tua nanti..Aku dok berangan-angan nak beli camera baru.. Tapi tak tau nak beli yang mana.. Skrang nie femes DSLR kan? Owh, itu aku tak mampu.... So, aku nak minta tolong korang hasut aku camera apa yang best guna, gambar cantik, cun melecun.. kekeke... tolong ye...





yang nie comey jugak kan? tapi betul-betul ke mainan je nie? 
mak conpius....


*mode : berangan jekk.. mana mampu nak beli camera mahai-mahai.. DSLR apatah lagi.. huhuhuhu....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...