Friday, November 26, 2010

Sape nak ikut pegi MAHA angkat tangan?

Aku rasa weekend nie memang tak lekat kat rumah.. Silap-silap blog pun tak sempat nak update.. Takpe lah sekali skala traffic drop, masa dengan family lagi diutamakan.. Okey, kalau hari esok aku bercadang mau ke Midvalley, parents and baby fair tuh.. Ahad plak nak ajak suami aku ke Malaysian Agriculture, Horticulture and Agrotourism Show (MAHA) di Malaysian Agro Exposition Park Serdang (MAEPS).


  • Boleh bawa anak jalan-jalan yang pasti takmo bawa stroller, orang mesti ramai.. 
  • Nie kiranya ekspo pertanian la kan, jadinya mesti ada kambing, lembu, ayam, itik.. Kan? Tak payah pegi zoo, sudah jimat... hehe..
  • Boleh ajar anak, 'Amal.. nie kambingg, yang ada tanduk lembu, yang kaki dua tu itik, yang tu plak ayam..' takde la anak aku jakun plak nanti.. keke
  • Macam-macam jenis pokok ada, berangan la aku nak beli anak pokok rambutan la, orkid la.. boleh tanam kat balkoni.. 
  • Agaknya sayur-sayur, ulam-ulaman kampung ada tak? Nak borongg... makan ulam awet muda katanyaa... kekeke..
  • Oleh sebab ekspo nie berlangsung 10 hari, jadi nak pegi bila-bila masa pun takpe.. sekali lagi, kita berkampung je la kat situ..
Jom kita g ramai-ramai!!

Nak tau lokasi? Google je la nakkkk....





2 comments:

Cik Liz a.k.a Leza said...

memang best...lagi2 best bila dapat sevenior hehehe...bab testing2 pun best jugak + berbaloi hehe

...mommy jue... said...

Cik liz : kenyang perut kalau ddk seharian kat sana kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...