Monday, November 15, 2010

Ramlah Ram rupanya....

Aku nie bukan jenis kaki nengok tv.. Tanya la aku cite apa yang ada kat tv skrang, memang aku tak bape nak boleh jawab.. Tapi takdela tak tengok langsung.. Ada la 2 3 cite yang aku dok ngadap.. Bukan wajib tonton tau.. 
Nie nak cite la sket pasal kisah Ramlah Ram nie.. Aku tertengok la sket2 sambil berblogging, separuh akhir juara lagu minggu lepas.. apa ntah kategorinya.. Tengok lebih kurang je.. Masa announce sape yang dapat masuk tu, sekali pandang aku tengok ada sorang pompuan bertudung.. Berdiri antara sheryl samad n fbi.. Dalam hati, 'owh, azean irdawaty pun ada? artis jemputan kot...' tak kisahla.. aku terus la berblog...


Nak di jadikan cerita, arinie masa melodi.. Agak terkejut tengok Ramlah Ram bertudung.. Siap pakai sunglasses masa nyanyi.. Gojes kot... Kekeke.. Kemunculan pertama dia bertudung masa separuh akhir juara lagu.. Opss..... La, Ramlah Ram rupanya, aku mati-mati ingat tu Kak yan.... Hadoi.....





ada gaya kak yan tak?
ataupun mata aku yang rabun nie salah tengok..
huhuhuhu...

Apapun, kak Ram.. tahniah sebab bertudung.. Harap-harap ini bukan sebab fashion semata-mata... Ram, ram, ramlah ram.... 







3 comments:

mrs_zura said...

aku pun nmpk mcm azean irdawaty

LiErOSe~QiEmi said...

ayat akhir tu tak leh blah.. ram ram ramlah ram.. haahahahh.. lawak!!

eh, btl laa cam kak yan laa.

...mommy jue... said...

kan? kan? betul la mata aku nie maknanya.. bukan salah mata rabun.. kekeke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...