Wednesday, November 24, 2010

Blogwalking punca ketumbit?

Stop kejap lepas penat BW.. Sape kata tak penat BW nieh? Baca satu dua entry, tinggal jejak pastu singgah blog yang lain.. Sama jugak macam tadi.. Penat mata, penat otak tapi puas hati.. Macam-macam gaya orang berblog nie yek.. 
Macam-macam warna aku tengok arinie.. Segala kombinasi warna.. Berpinar bijik mata makcik nie ha... Tapi menarik.. Kreatif sungguh korang yek..


Owh, lagi satu.. Tak taula bape banyak title skodeng aku dapat arinie. Dok jengah-jengah blog, ada je tertera 3425 kaki skodeng sedang menjengah.. termasukla aku kan? Hehehe.. Bijak betul korang nie..


Ops, masa utk anak pulak.. Anak makcik dah gosok-gosok mata dah tuh.. Tadi boleh buat keje sket sebab dia leka tengok tv, tengok iklan je lebih.. Budak-budak macam tu la..


p/s : Lepas nie kalau naik ketumbit atas mata aku nieh, tau la aku apa puncanya.. dok skodeng blog korang... hehehe... peace yo!!

2 comments:

karipapsayur said...

hahahaha.. skodeng berbaju x pe.. skodeng blog yg tanpa baju baru ketumbit! kekekeke

...mommy jue... said...

kantoi la ko skodeng tak berbaju yek... kuang3.. asal nama je skodeng atau ngendap, ketumbit timbul..

anggapla ketumbit itu pemanis....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...