Thursday, November 18, 2010

Payudara, eset wanita.....

Umur dah menginjak naik nie, elokla rasanya kita lakukan pemeriksaan sendiri payudara.. daripada ddk mengadap cermin membelek muka,tengok ada jerawat ke tak, pada aku baikla ada masa kita periksa sendiri salah satu 'eset' penting pada diri kita.. Aku memang takut benda-benda macam nie.. Kalau 'hilang' macamana aku nak susukan anak?? 

*sumber : google*

Jangan ingat perempuan je boleh kene kanser payudara tau, lelaki pun ada yang kene walaupun peratusannya rendah jika nak dibandingkan dengan perempuan.. 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...