Monday, November 29, 2010

OKU International Day - part 1...

Nie story weekend aku baru-baru nieh.. Hari Sabtu pegi Berjaya Times Square nengok adik aku menari.. Wakil sekolah dia lah.. PDK Teruntum, Ktn.. Seme skali 13 group amik bahagian dalam pertandingan menari..


Aku memang seronok + sayu hati jugak tengok golongan OKU nie menari.. Seyes.. Bersungguh buat persembahan.. Ingat rentak.. Memang respect la kat diorng.. Budak-budak skolah adik aku nie datang dalam 7 orang.. Cikgu ada la dalam 5 orang + sorang cikgu yang ajar menari.. 


Yang bagusnya budak-budak nie, asal salam dengan orang tak kira la sape-sape, mesti cium tangan.. Aku plak dah lama giler tak jumpa dengan diorang, apa lagi.. terkejut la bila tengok aku.. Sepanjang group lain menari, aku dok menyakat salah sorang budak OKU skolah adik aku.. Gelak sakan la dia.. 
Hehe..


Sekolah adik aku dapat saguhati jek.. Sekolah jerantut yang menang.. Bollywood gitu nyahh.. Budak-budak nie apa tau sangat, asal dapat menari, dapat naik pentas, tu dah cukup menghiburkan.. No 1 ke no 2 ke belakang kira.. Diorang bahagia bila kat skolah dengan kawan-kawan.. Terhibur hidup..


Takmo cite panjang, nanti aku upload gambar diorang dalam entry seterusnya...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...