Friday, November 26, 2010

OKU INTERNATIONAL DAY 2010~harus ke sini


 Events
OKU INTERNATIONAL DAY 2010   
    Date
26 NOV 2010 - 28 NOV 2010
    Time
10.00am - 9.00pm
    Venue
The Boulevard
    Details
In conjunction with the International Day of Persons with Disabilities, Society of Independent Living for Disabled Selangor, Beautiful Gate Foundation, Selangor Chinese Assembly Hall, Japan International Corporation Agency and Heap Hope Angels are co-organizing an OKU International Day 2010, a 3-day event with the objective to create public awareness on the importance of barrier free environment, encourage disabled people to live an independent life and raise funds for the purchase of disability devices.
Among the activities taking place are OKU obstacle race, colouring contest / sand art, local artist performance, Beautiful Gate Foundation dance performances, singing and dance contest, exhibition, convoy, etc.
sumber : http://www.timessquarekl.com/events.asp




Ye, esok aku akan ke sini jugak,Berjaya Times Square.. Sebab adik aku yang downsyndrom tu ada pertandingan menari.. Esok kakak yani (panggilan utk adik aku) dan kawan-kawan pusat harian kanak-kanak istimewa serta cikgu-cikgu pengiring datang sertai pertandingan nie.. Tak sabar nak tengok dia menari, katanya tarian satu malaysia.. Aritu masa pertandingan peringkat daerah, dia pakai sari.. Kali nie sari takde, pakai punjabi je la.. 


Lama tak jumpa sofi, jumaiza, budin, mimi, ngan kawan-kawan yang lain..


GUDLUCK YE..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...