Monday, November 15, 2010

Nuffnang, mana bintang saya?

Aku biasanya lepas online n buka blog, aku akan check status kat nuffnang aku nieh.. Nak tengok bape banyak viewer, uniques.. kononnya nak mengkaji.. kaji la sangat kan? blogger baru macam aku, masih banyak yang perlu belajar.. Sungguh, aku tak tipu.. aku 'buta' sket pasal nie.. Kalau orang tipu aku pun aku percaya.. huhuhu.. Aku perasan pagi tadi, bintang-bintang aku takdek.. Kenapa ek? Ada silap apa ek? ke bukan silap aku? korang ada bintang tak?
ada sape-sape boleh bgtau kenapa?




kan? takde bintang kan? 
nuffnangers yang read blog aku, terima kasih yek
jasamu di kenang.....

5 comments:

asyrafhenshin said...

erk.. sama mcm aku... ari ni (15 nov 2010) mcm biasa aku slalu cek nuffnang aku tgk blog aku punye view... skrg ni aku cek bintang kt blog aku da xde ...standard 3 kan? tpi skrg bukan 2,bukan 1 ..tpi xde langsung ..knape yer... bru cek ni...

fairus said...

Pagi tadi bintang aku pon takde.. Sekarang dah ada semula..

...mommy jue... said...

ye ke? aku ingat aku je yang macam nie.. nape eh? agak-agaknya bintang kuar malam kot.. siang-siang nie takde kot...(ayat nak sedapkan ati je nie...)

erico anaci said...

haha saya pun ader... no 3 dari atas... huhuh jom singgah n follow saya punya blog ski.. tq

asyrafhenshin said...

smpai skrg blom kuar bintang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...