Wednesday, November 24, 2010

Ngidam kah aku?

Petang-petang macam nie otak asyik fikir pasal makan je.. Tiba-tiba teringin nak makan kek coklat.. Aku nie 10 kali cuba buat kek coklat pun memang tak berapa nak menjadi..Tangan tak berseni betul.. Tapi takpe, usaha tangga kejayaan.. Pelan-pelan kayuh.. Chef wan tu pun dulu macam tu jugak.. Takde sape yang lahir-lahir je terus pandai masak, pandai buat kek.. (ayat nak sedapkan ati je nie, kata-kata semangat untuk diri sendiri.. hehe)


Anak pun dah bangun, boleh la minta tolong dia tengok aku buat keje.. Baking time.. Amal duduk diam-diam dalam walker okey.. Mommy nak buat kek.. Harap-harap kali nie jadi.. Kek coklat moist la kunun.. hehehe.. Nanti kalau dah siap masak, makcik bagi korang tengok yek.. Up sekali dengan resepi.. 


Mencari tips-tips buat kek nie ha.. tak jumpa-jumpa lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...