Saturday, November 6, 2010

Ngidam benda pelik time pegnen

Aku ingat lagi masa aku mengandungkan anak aku nie, aku ngidam sangat2 nak makan benda alah nie... Jenuh nak mencari... Kesian kat laki aku je.. Tulah, orang mengandung nie pelik sket.. Kalau nak makan benda tu, memang menggila nak makan... Merajuk nie.. Yang laki nie pun berusaha la cari ikut kehendak isteri.. Orang lama2 kata kalau tak bagi nanti anak lahir air liur meleleh...Hakhak.. Nyesal tak ngidam nak g Paris...
Korang pernah dengar Belangkas? Ha, makhluk nie la yang aku dok ngidam sangat.. Menggila nak makan telur belangkas... Rasanya ok, sedap.. Macam isi ketam tapi best lagi.. Lemak2 jek.. Aku bakar je makhluk nie.. Seingat aku masa tu bulan puasa, so makan time berbuka.. Sampai masa, aku makan sket sangat.. Memang nafsu serakah orang ngidam nie pelik, time nak tu separuh mati mintak dengan laki.. Dah dapat makan sket je..

Kalau korang masih lagi terbayang-bayang camne rupa makhluk belangkas nie, meh sini aku tunjuk.


sumber : google - telur belangkas 

sumber : google - mahkluk nie la menjadi idaman haku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...