Monday, November 15, 2010

Lu pikir la sendiri

Aku nie agak ketinggalan zaman, orang lain dah berkurun dapat tau, aku baru tau... huhuhu.. Nak buek camno.. Keteapi lambat.. Bukan cite apa pun, nie ha pasal bang bil (read : nabil) yang bercium molot tu.. Katanya superimpose.. Biasala, bila time bukan live katanyala superimpose.. Dan aku jugak baru tau dia dah putus dengan irma.. Kalau tak silap nama aweks baru bang bil, Qasha.. Pramugari kot tak silap mak cik.. 




'nie superimpose je nie' kata bang bil..
pandai betul orang yang mengsuperimpose..

agak-agaknya bang bil nie memang suka camnie kot..


Kita tunggu je la masa ABPH nanti, bang bil peluk siapa plak..

Bang bil, Lu pikir la sendiri.. SEMUA NAK 'A' JE.............



2 comments:

mrs_zura said...

Qasha ni kakak kpd yg berlakon Spa Q..anak Qistina tuh..Zaris ape ntah namanya...

...mommy jue... said...

owh.. ye ke? yang pakai besi kt gigi tu eh? kakak dia rupanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...